Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Realizuj zamówienie

Szukaj

Ceramizery Zestaw nr.3

Ceramizery Zestaw nr.3

Zestaw zawiera:
2szt Ceramizer do silnika
1szt Ceramizer do skrzyń biegów/mostów
1szt Ceramizer do paliwa

Więcej szczegółów


206,00 zł brutto

Program lojalnościowy Kupując teraz ten produkt otrzymasz 20 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 20 punktów które mogą być zamienione na jeden bon rabatowy o wartości 4,00 zł.


Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również ...

Przedmiotem aukcji jest zestaw ceramizerów Auto-Repair nr 3


Zestaw zawiera:
2szt Ceramizer do silnika
1szt Ceramizer do skrzyń biegów/mostów
1szt Ceramizer do paliwa

Ceramizery zestaw nr3


Kupując ten zestaw oszczędzasz 21 zł w porównaniu do oddzielnie nabywanych preparatów.

 

Jak działa Ceramizer?
Regeneracja przy użyciu Ceramizera Auto-Repair® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.

KORZYŚCI z zastosowania w silnikach spalinowych:

  1. Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
  2. Zmniejsza zużycie oleju. 
  3. Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
  4. Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
  5. Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
  6. Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
  7. Zwiększa moc, sprawność i dynamikę silnika.
  8. Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
  9. Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.  
  10. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  11. Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
  12. Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju.
  13. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km.
  14. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości paliw i olejów).
  15. Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
  16. Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
  17. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm ) (Dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
  18. Chroni środowisko naturalne.

KORZYŚCI z zastosowania w skrzyniach biegów, przekładniach, mostach:

  1. Ułatwia zmianę biegów.
  2. Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnich mostów, przekładni, reduktorów.
  3. Zmniejsza wibracje i hałas.
  4. Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet do 10-ciu razy.
  5. Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji i bez demontażu obrabianego zespołu poprzez tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej wypełniającej, pokrywającej i wyrównującej zarysowania, defekty i wyżłobienia.
  6. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 100 000 km przebiegu.
  7. Efekt odbudowanej powierzchni pozostaje również po kolejnych wymianach oleju (przynajmniej na 100 000 km przebiegu samochodu).
  8. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  9. Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu tym samym zwiększa bezpieczeństwo w ekstremalnych warunkach eksploatacji.
  10. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kG/mm2).
  11. Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami.    
  12. W warunkach niedostatecznego smarowania (np. przy wycieku oleju) wytworzona warstwa umożliwia czasowo dalszą pracę urządzenia bez jego zniszczenia.
  13. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy (nawet ponad 500 km).
  14. Przedłuża okresy między wymianami oleju, zmniejszając jego zużycie.
  15. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości olejów).
  16. Chroni środowisko naturalne.
  17. Wymiernie zmniejsza koszty przyszłych napraw urządzeń.
  18. Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu.


Ceramizera do przekładni nie należy stosować w automatycznych skrzyniach biegów gdyż ich konstrukcja wymaga tarcia do prawidłowej pracy.


KORZYŚCI z zastosowania w układzie paliwowym: 

  1. Regeneruje układ zasilania  paliwem podczas eksploatacji (bez demontażu podzespołów) - wydłużając dwukrotnie jego żywotność.
  2. Zmniejsza tarcie i redukuje zużycie  części podlegających tarciu w układzie zasilania paliwem.
  3. Zmniejsza zużycie paliwa o 2 - 4 %.
  4. Powoduje wzrost mocy silnika o 1 - 3 %.
  5. Ułatwia rozruch zimnego silnika, szczególnie w niskich temperaturach.
  6. Zmniejsza emisję substancji szkodliwych CO - nawet o 50%, CO2 - do 10%, NOx, HC w spalinach.
  7. Zmniejsza hałas i dymienie.
  8. Utrzymuje układ zasilania w czystości.
  9. Usuwa nagar z komory spalania.
  10. Zapobiega powstawaniu osadów i nagarów w komorze spalania (także na grzybkach zaworów i końcówkach rozpylaczy).
  11. Wspomaga odblokowanie wtryskiwaczy i pierścieni tłokowych.
  12. Zwiększa niezawodność i trwałość pojazdów.
  13. Zmniejsza skutki stosowania paliw gorszej jakości.
  14. Sprzyja dokładniejszemu (katalitycznemu) spalaniu paliwa.
  15. Zapewnia prawidłową i równomierną pracę silnika.
  16. Chroni środowisko naturalne. 
  17. Nie jest szkodliwy dla działania i trwałości katalizatorów.
  18. Nadaje się do wszystkich rodzajów benzyn i oleju napędowego.


Skrócona instrukcja użycia:

1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC. Wyłączyć silnik  i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju, zakręcić korek wlewu oleju.

2. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.

3. Przejechać ostrożnie 200 km (nie koniecznie jednorazowo), nie przekraczając 2700 obr./min lub w przypadku braku obrotomierza z prędkością ograniczoną do 60 km/h. (200 km przebiegu - można zastąpić 4 godzinną pracą silnika na „luzie”).

4. Po pokonaniu odcinka 200 km lub po 4 godzinach na biegu jałowym można jeździć bez ograniczeń prędkości. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!

5. W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu (np. 2 dawek) zaleca się zastosowanie pierwszej dawki a następnie po przejechaniu ok. 500 km zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej) dawki.


Pełna instrukcja zostanie przesłana wraz z preparatem. Pełny efekt uzyskamy po przejechaniu 1500km.



Bezpieczeństwo:

  1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).

  2. Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.

  3. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.



Gwarancja Skuteczności i trwałości:

Producent gwarantuje skuteczność i trwałość wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej gwarantowana jest przynajmniej do 70 000 km przebiegu lub do 6000 mth. Po tym okresie należy ponownie użyć Auto Repair.

BADANIA:
Skuteczność potwierdzona w testach.
Preparat chroniony patentami.

 

Zobacz także:

TESTY ceramizerów Auto-Repair

Opinie tych którzy już kupili!

 

 

Brak komentarzy klienta.