Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Realizuj zamówienie

Szukaj

Ceramizer do silników dwusuwowych

Ceramizer do silników dwusuwowych


44,00 zł brutto

Program lojalnościowy Kupując teraz ten produkt otrzymasz 4 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 4 punktów które mogą być zamienione na jeden bon rabatowy o wartości 0,80 zł.


Ceramizer do silników dwusuwowych




Korzyści:
  • Wycisza i wyrównuje pracę silnika, poprawia dynamikę skutera.
  • Zabezpiecza silnik przed zużyciem i wydłuża jego trwałość.
  • Regeneruje powierzchnie tarcia
  • Pozwala w większości przypadków uniknąć kosztownych napraw, zmniejszając wielokrotnie koszty w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  • Skuteczny zarówno w skuterach jak i innych pojazdach oraz mechanizmach napędzanych silnikiem dwusuwowym (m. in. w kosiarkach i piłach spalinowych).

 

 

 

 


Prezentacja multimedialna - ZOBACZ JAK DZIAŁA CERAMIZER


Ceramizer testowali:

Opinie użytkowników Ceramizera - PLIK (Ms. Word)


Ceramizer stosują i polecają min.:

  • Jacek Chojnacki - wielokrotny Mistrz Polski w Rallycross
  • Mistrz Polski w wyścigach na 1/4 mili Krystian Mazur



Najwyższą efektywność w stosowaniu Ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

  1. Ceramizer® można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników dwusuwowych.
  2. Zaniżona doza Ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych rezultatów.
  3. Zawyżona (np. 2 x większa) doza Ceramizera® nie powoduje skutków ubocznych.
  4. Dla wyeksploatowanego (ponad 50% zużycia) silnika zaleca się dodatkowo stosować Ceramizer® aplikując go na ścianki cylindra przez otwór po wykręconej świecy.

ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:

Przebieg w [km] lub praca w motogodzinach [mth]:

 

Do 1 litra oleju (etap I)

 

Do 1 cylindra (etap II)

 

Od 1 do 5 tys km lub od 20 do 100 mth

 

1 doza

 

-

 

Od 5 do 20 tys km lub od 100 do 400 mth

 

1 doza

 

1 doza

 

Powyżej 20 tys km lub powyżej 400 mth

2 dozy

 

1 doza

 

 


OPAKOWANIE ZAWIERA:

  1. Jeden dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 4 g oraz niniejszą instrukcję.

ZALECENIA:

  1. Zalecamy wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po obróbce) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania Ceramizera®.
  2. Ceramizer® można stosować po dotarciu tj. po 1000km lub 20 mth (motogodzinach).
  3. Stosować profilaktycznie, w celu zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
  4. Można stosować z każdym rodzajem oleju.
  5. Można stosować w silnikach dwusuwowych dowolnych maszyn i urządzeń.
  6. Można stosować w silnikach z nikasilem.

INSTRUKCJA:

Etap I - Ceramizer do 1 litra oleju:
  1. Dozę/zy Ceramizera® wymieszać z 1 l oleju.
  2. Litr oleju z Ceramizerem® zużyć, dodając do paliwa w proporcji zgodnej z zaleceniami producenta silnika.
  3. Przed każdym dodaniem porcji oleju do paliwa lub zbiornika automatycznego smarowania - olej z Ceramizerem® należy wielokrotnie wstrząsnąć.
  4. Eksploatować silnik z mieszanką paliwa i oleju z Ceramizerem® przez przynajmniej 700 km unikając wysokich obrotów i przeciążeń.
  5. Po zużyciu 1 litra oleju należny sprawdzić organoleptycznie filtr paliwa i w przypadku jego zabrudzenia należy go wymienić.
Etap II - Ceramizer do cylindra:
  1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC, (np. po jeździe, lub co najmniej po 10-cio minuto-wej pracy silnika na biegu jałowym).
  2. Wyłączyć silnik.
  3. Wykręcić świecę zapłonową.
  4. Ustawić tłok w górnym zwrotnym punkcie.
  5. Zaaplikować 1/2 dozy Ceramizera® przez otwór po wykręconej świecy (starając się rozprowadzić Ceramizer® po ściankach cylindra).
  6. Włączyć luz w pojeździe/urządzeniu.
  7. Nie wkręcając świecy obrócić kilkadziesiąt razy wałem korbowym (np. używając przez kilka sekund rozrusznika lub w przypadku małych silników – wiertarki).
  8. Zaaplikować pozostałe 1/2 dozy Ceramizera® przez otwór po wykręconej świecy (starając się rozprowadzić Ceramizer® po ściankach cylindra) i powtórzyć punkty 6 i 7.
  9. Wkręcić świecę.
  10. Uruchomić silnik, pozostawić na biegu jałowym około 15 min.
Oba etapy użycia Ceramizera® zaleca się wykonać w tym samym cyklu aplikacji.

 

 


UWAGI:

  1. W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty pierścień tłokowy, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę Ceramizerem®.
  2. Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
  3. Dozowniki/strzykawki, które posiadają nieduży wyciek spod tłoczka są uważane także za prawidłowo napełnione.

BEZPIECZEŃSTWO:

  1. Produkt jest bezpieczny, produkowany zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
  2. Ceramizer® jest neutralny wobec oleju, można go stosować do każdego oleju - nie zmienia fizykochemicznych i reologicznych parametrów oleju (potwierdza to ekspertyza Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych NR 6/55/08.
  3. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC. W przypadku gdy temperatura przechowywania przekroczy +40 oC produkt może sedymentować, wówczas należy preparat wstrząsnąć i schłodzić do temperatury poniżej +40 oC aby go bezpiecznie użyć.
  4. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
  5. Ceramizer powoduje wzrost bezawaryjności co zapewnia zwiększone bezpieczeństwo podróżowania i użytkowania urządzeń.
  6. Chronić przed dziećmi.

 

 



Brak komentarzy klienta.