Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Realizuj zamówienie

Szukaj

XADO BOX REGENERACJA SILNIKA 1STAGE ENGINE Tuba 27ml


122,00 zł brutto

Program lojalnościowy Kupując teraz ten produkt otrzymasz 12 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 12 punktów które mogą być zamienione na jeden bon rabatowy o wartości 2,40 zł.


XADO BOX 1 STAGE ENGINE REVITALIZANT tuba 27ml 

 
Wersja luksusowa pakowana w estetyczne pudełko kartonowe z wytłoczeniami i kolorowym nadrukiem. Wewnątrz tuba preparatu na eleganckim blistrze z objaśnieniem działania preparatu.

 

Doskonały pomysł na elegancki i nowoczesny prezent dla każdego kierowcy!

XADO koncern chemiczny przedstawia nowy produkt - 1 etapowy rewitalizant do silników spalinowych.
Na dzień dzisiejszy, jest to najbardziej efektywny produkt linii rewitalizantów.



Zobacz długodystansowy test XADO 1 Stage w TVN Turbo

(sprawdź jak zachowały się efekty rewitalizacji po blisko 50000km)




Korzyść pierwsza.
Nowa formuła rewitalizantów doskonale pozwala na pełne odtworzenie (bezwzględnej ochrony) silnika już po 1000 km przebiegu i gwarantuje niezawodną ochronę przed zużyciem na następne 100 000 km.
Wynikiem rewitalizacji jest perfekcyjne dopasowanie części co skutkuje maksymalną wydajnością silnika.


Drugą korzyścią rewitalizanta STAGE1 jest jego uniwersalne zastosowanie. Może być stosowany w obu typach silników – zarówno benzynowym jak i Diesel'a, wszelkich możliwych konfiguracji.

Jest doskonałym produktem przedłużającym żywotność silnika oraz chroniącym go przed przedwczesnym zużyciem.
W samochodach używanych, przywraca i utrzymuje kompresję, moc i ekonomikę eksploatacji na najwyższym poziomie.
W samochodach nowych, powoduje perfekcyjne ułożenie/spasowanie ze sobą poszczególnych części co zapewnia maksymalny czas działania silnika.


Trzecią zaletą, STAGE1 jest przeprowadzenie procesu rewitalizacji w jednym etapie, co znacznie oszczędza czas i ułatwia „remont” silnika.
Jeden etap jest idealnym wyborem dla klientów ceniących komfort, jak również szybkie i niezawodne wyniki.



Pragniemy zauważyć, że XADO classic revitalizant dla silników benzynowych niedawno otrzymał niemiecki certyfikat TÜV na zgodność z deklarowanymi właściwościami.



Jest to niezawodny produkt, który pokazał swoją konkurencyjnośc i efektywności w ostatniej dekadzie.



XADO 1 Stage Engine Revitalizant jest zaawansowaną nową formułą. Jest to nasze trzecie pokolenie XADO Revitalizants, tworzące nowe możliwości ochrony i zabezpieczenia ruchomych części silnika. Wiele lat badań w tribologii i stosowania XADO Revitalizants doprowadziło nas do stworzenia nowego produktu o optymalnej wielkość i stężeniu aktywnych nano cząsteczek.




 Korzyści:

  • przywraca zużyte powierzchnie cierne,
  • chroni i wzmacnia części silnika
  • przywraca utracone sprężanie w cylindrach
  • zwiększa moc silnika
  • poprawia przyspieszenie samochodu
  • zmniejsza zużycie paliwa
  • przywraca ciśnienie oleju w układzie smarowania
  • 2-3 krotnie przedłuża czas życia/eksploatacji silnika
  • chroni przed uszkodzeniem podczas zimnego startu
  • redukuje hałas
  • stabilizuje silnik - eliminuje lub zmniejsza nadmierne wibracje



Nowo opracowany proces aktywacji pozwala na nano cząsteczkom 1 Stage Rewitalizant działać jako katalizator do szybkich zmian i samoregulacji wzrostu zużytych powierzchni.



Stosowanie:

Nagrzać silnik do temperatury roboczej. Dodaj zawartość tubki do oleju. Uruchom silnik i pozostaw go na 3-5 minut na wolnych obrotach.

 

 

Uwaga

XADO 1 Stage Engine Revitalizant jest skuteczny dla benzyny, LPG i silników wysokoprężnych samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych o pojemności układu smarowania do 10L (10,5 QTS). Rewitalizacja jest zakończona po 1.000 km jazdy. Nie należy zmieniać oleju przed przejechaniem tego dystansu. Nie zmieniać normalnego trybu użytkowania samochodu/stylu swojej jazdy. Nawet pod koniec procesu rewitalizacji zaleca się ostrzejszą jazdę/obciążenie silnika a nie prędkość maksymalną !

 

 

Rewitalizant jest kompatybilny ze wszystkimi rodzajami olejów silnikowych, nie zmienia ich lepkość, lejności ani jakichkolwiek innych ich parametrów.

 

W przypadku silników o ekstremalnym stopniu zużycia, proces rewitalizacji należy powtórzyć.

 

 

Rewitalizacja silnika:

Proces eksploatacji powoduje nierównomierne zużycie elementów w procesie tarcia. Najbardziej zużywa się cylinder w obszarze górnego martwego punktu (GMP). Zużywają się czopy wału korbowego, czopy i krzywki wałka rozrządu, dźwignie zaworów, pompa olejowa. Łożyskowanie wału turbosprężarki oraz inne elementy zależnie od zastosowanych rozwiązań połączeń kinematycznych. Rewitalizant zawiera "materiał budowlany", jaki kompensuje ubytki objętościowe w strefach tarcia (proces należy rozpatrywać objętościowo). To jest efekt remontu. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: znaczną twardość, wysoką odporność na korozję, niską chropowatość a także niższy współczynnik tarcia. Po rewitalizacji elementy te służą dwu czy nawet czterokrotnie dłużej. Periodyczne powtarzanie procesu (zużycie istnieje zawsze) jeszcze ten okres wydłuża przy utrzymaniu stabilnych parametrów. Odpowiednio wczesne stosowanie daje gwarancję utrzymania silnika w idealnym stanie. Czym to się objawi w codziennej eksploatacji: znacznie łatwiejszy rozruch, mniejsze zużycie paliwa, cichsza i bez drgań praca silnika. Daje się też zauważyć odrobinę dłuższe rozgrzewanie silnika.

 

Cel: odbudowa zużytych tarciem warstw powierzchniowych elementów współpracujących. Przywrócenie normalnej pracy mechanizmów bez konieczności ich rozbierania i wymiany części.

Metoda: użycie preparatów posiadających zdolność trwałego łączenia się z siatką krystaliczną warstwy powierzchniowej metali i budujących nową warstwę. Preparaty te działają w oparciu o wysokotemperaturowe zjawiska fizyczne występujące w miejscach tarcia i posiadają mechanizm samoregulacji.

 

Efekt: proces zużycia metalu zostaje zatrzymany i cofnięty do stanu wyznaczonego fizycznymi warunkami w momencie zastosowania (geometria zastana). Nowa warstwa jest odporna na zużycie a w miejscach lokalnych ubytków samoczynnie się odbudowuje. Para trąca "metal - metal" zostaje zamieniona na parę "metaloceramika - metaloceramika"

 

Ograniczenia: stosować najpóźniej przy pierwszych objawach niesprawności mechanizmu, aby uzyskać maksymalny i pełny efekt. Mechanizmy o znacznym zużyciu (100%) trzeba naprawiać metodami tradycyjnymi/mechanicznymi.

 

Uwagi ogólne: preparaty Xado nie łączą się ze środkami smarnymi lub paliwami w silniku, są tylko przez nie transportowane. Filtry olejowe czy paliwowe nie są w stanie zatrzymać cząstek preparatu gdyż ich wielkość określana jest w nano wymiarach. Rodzaj mechanizmu określa rodzaj preparatu.

 

Właściwości nowej warstwy:

- geometrycznie chropowatość Ra poniżej 0,06ľm

- fizycznie mikro twardość do 750 kG/mm2 i zależy wprost od nacisków powierzchniowych w strefie tarcia tj. - im większe obciążenia w tej strefie tym wyższa twardość.

- wysoka odporność na korozję.



Brak komentarzy klienta.