Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Realizuj zamówienie

Szukaj

XADO EX120 DO SILNIKÓW DIESLA WYSOKOPRĘŻNYCH

XADO EX120 DO SILNIKÓW DIESLA WYSOKOPRĘŻNYCH


43,50 zł brutto

Program lojalnościowy Kupując teraz ten produkt otrzymasz 4 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 4 punktów które mogą być zamienione na jeden bon rabatowy o wartości 0,80 zł.


Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również ...

XADO EX120 do silników diesla 8ml
 

 

Wariant wzmocniony

Przeznaczony do zabezpieczenia przed zużyciem oraz remontu odnawiającego silników diesla a w tym wysilonych i turbosprężarką.

 


Zobacz długodystansowy test XADO 1 Stage w TVN Turbo

(sprawdź jak zachowały się efekty rewitalizacji po blisko 50000km)



Dzięki o 20% wyższej koncentracji aktywnego środka posiada rozszerzony zapas możliwości odnawiania zużytych powierzchni oraz zabezpieczenia przed zużyciem.

*Odnosząc do produktów XADO: żel-rewitalizant do silników wysokoprężnych.

Formuje na powierzchniach par tarcia metalowo ceramiczną warstwę(detale silnika przywracają swoją geometrię).

 

 

Odnowiony tą metodą zespół swoimi charakterystykami eksploatacyjnymi przewyższa nowy i gwarantuje się 2-4 razy dłuższy okres eksploatacji.

 

 

Możliwości:

Po aplikacji Twój samochód znajduje się pod ochroną XADO.

Podczas eksploatacji silnika największe zużycie występuje w obszarze GMP dla pary pierscienie-tuleja, mechanizm rozrządu(krzywki, popychacze), panewki wału korbowego i rozrządu. Rewitalizant zawiera materiał budujący, jaki kompensuje zużycie w tych obszarach. Wynikiem rewitalizacji jest sformowanie gradientowego i wielofunkcyjnego pokrycia z zestawem niezbędnych charakterystyk stanu naprężeń.

Detale silnika rosną objętościowo, przywracane sa „setki” i „dziesiatki” jakie były utracone, zużyte w procesie eksploatacji. To efekt remontowy. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: wysoka twardość, wysoka odporność na korozję, niska chropowatość. Po rewitalizacji te elementy silnika posłuzą 2-4 razy dłużej.

 

Rezultatem rewitalizacji silnika jest wyraźny wzrost kompresji i jej wyrównanie w cylindrach, obniża sie zużycie oleju oraz paliwa, polepsza sie elastyczność pracy i wybieg auta, odnawiają sie pompy olejowe, łożyskowanie turbiny, wały i panewki, gładź cylindrów, zanika elipsoidalność. Silnik pracuje cicho i bez wibracji. Dzięki rewitalizacji można zawsze utrzymać silnik w idealnym stanie.

 

 

Własciwości

  • odnawia i zabezpiecza przed zużyciem trące się detale zestawu cylinder-tlok, zestawu tłokowo-korbowego oraz rozrządu;
  • wyraźnie obniża zużycie paliwa(do 30% na biegu jałowym);
  • podnosi do nominalnego ciśnienie oleju w układzie;
  • podnosi i wyrównuje sprężanie w cylindrach;
  • podnosi moc silnika, polepsza elastyczność;
  • obniża głośność i wibracje do 10 razy;
  • przedłuża okres eksploatacji 2-3 krotnie;
  • chroni silnik przed negatywnymi skutkami zimnych rozruchów;
  • polepsza prace silnika już po 50-100 km jazdy;
  • umożliwia eksploatację silnika przy awaryjnym ubytku oleju – nawet do 300 km;

 

Sposób stosowania:

Obróbka silnika wykonuje się w trzech etapach
1-szy etap: zawartość aplikatora wprowadzić przez wlew oleju w rozgrzany do temperatury pracy silnik. Uruchomić silnik i utrzymać na biegu jałowym przez 5-10 minut.
2-gi etap: wykonać w tym samym porządku jak pierwszy po 100-250 km jazdy.
3-ci etap: przeprowadzić jak poprzednie po przebiegu 100-250 km.
Obróbka uważana jest za zakończoną po przebiegu ok. 1500 km.

Dozowanie:

 

Pojemność układu smarowania silnika w L

3-10

11-20

21-30

Ilość aplikatorów(8ml) szt.

3

6

9

Schemat etapów obróbki

1+1+1

2+2+2

3+3+3

Ilość aplikatorów do nowych silników

2

4

6

    

Uwagi:

Oleju do końca obróbki nie zaleca się wymieniać;
Możliwa jest obróbka na biegu jałowym(4 godziny jako ekwiwalent 200 km jazdy)

Nowe silniki (przebieg do 20 000 km) obrabiać jednoetapowo.
Silniki po naprawie głównej zaleca się obrabiać w trzech etapach jak z przebiegiem.
Metalowo ceramiczne pokrycie zabezpieczające formuje się w każdym sprawnym mechanizmie, jednak gdy mechanizm(silnik) jest w stanie krytycznym(zużycie 100%) niezbędnym jest wymiana zużytych/ uszkodzonych części.



Brak komentarzy klienta.